Kaosklubben uppdaterar...

Ja, alltså igår blev det inge inlägg p g a mötet med farbror mäklaren. Det gick ju bra : ) Idag har jag pluggat, hämtat sonen och hans kompis från skolan, varit med dom och käkat toast och druckit milkshake på Kelly´s och sen var vi vid poolen tills kompisens mamma kom och hämtade honom. Sen blev det "vanlig" mat på Nishaville ikväll. Det är ett område med massor av hus och en riktigt bra restaurang där man vågar beställa mer värterländsk mat. Idag åt jag kycklingspett med potatismos och pepparsås. Sonen äter ALLTID pasta carbonara där..



Idag pluggade jag på stranden. Inte helt fel, jag skulle nog kunna tänka mig att plugga vidare om man hade ett sånt klassrum...



Jaa och som min make skrev i det tidigare inlägget så håller vi just nu på att köpa huset vi hyr! Helt underbart, jag kan inte fatta hur lyckligt lottad man är!! Vill att hela min familj och mina vänner ska kunna få chansen att komma ner hit för en billig peng och bo antingen med oss eller hyra (låna) själva!! Jag har så mycket idéer om hur jag vill fixa här inne och ute och det ska bli så kul! Men det får bli till nästa vinter som jag kan göra det för köpet går inte fullt i lås förren i slutet på april och då är vi tyvärr redan hemma.. Så därför kommer nu ett par bilder på huset och utsikten förstås som ju är halva grejjen med huset.


Bilden ovan är utanför grinden... 
Bilden nedan är från altanen..


Bilden nedan är på huset snett från sidan då jag har ryggen mot havet..


Och sista bilden är på sovrummet som jag och maken sover i, och där ska jag nog inte ändra såå mycket : )

Bilden nedan är ena sidan av altanen..

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och BÖRJA kolla på en film..

Alla förutom min syster måste bli lite bättre på att kommentera...annars e det inge kul.. ; )
 


Kommentarer
Postat av: Christian

Roligare att kommentera Magnus inlägg ;-)

2011-03-01 @ 16:39:21
Postat av: Schwegerskan

Jaha. Grattis!! Då är det bara att börja operation övertyga maken om att thailand inte är så tokigt resmål eller så får han vara gräsänkling några veckor varje vinter!!

2011-03-01 @ 17:02:06
Postat av: inga-lill

Ja nu kära kusin är det bara att gratulera till morgondagens hus köp.Det kanske blir du som får dra ihop en rejäl kusin träff till nästa år.Thailand klingar fint i mina öron.Synd bara att man måste flyga dit.Men man kanske kan bli nerdrogad så det går att flyga.Många kramar från Jämtland:)

2011-03-01 @ 17:59:40
Postat av: Anna

Inge kul, nej...känner igen det där!!

Härligt o bo i Thailand, bara LITE avundsjuk, hihihihhh!!



KLem Anna

2011-03-01 @ 19:12:04
URL: http://hjemkarahjem.blogspot.com/
Postat av: Anna

Det verkar jobbigt att behöva plugga på stranden, solen lär ju blänka på texten i boken, å då blir det ju så himla jobbigt att läsa.....



GRATTIS då till huset, ska vi söva både brorsan, christian och Ingalill och dra ner allihopa ;-)

2011-03-01 @ 19:40:26
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Asa, Annas fd kollega

fyra ars studier bara flog forbi pa Hawaii, med parken och stranden som kontor. Huset ser jattefint ut och vi undrade lite har hemma over standarden da vi bott i en hel del fuskbyggen i andra lander dar inget var "fackamannamassigt" utfort. Vagguttagen blixtrar inte och dorrarna racker ner till golven?

2011-03-01 @ 21:36:07
Postat av: Admin

Hahaa härligt med kommentarer.

Kusiner: Ja vi får definitivt dra ihop en släktträff här! Du kan flyga på sömntabletter!

Svägerskan: Självklart ska ni tillbringa 2 veckor varje vinter här! Brorsan kan väl inte inbilla sig att han fortfarande ska vara med och bestämma vart ni åker!!??

Åsa: jaa det ser bra ut i huset, och jag har bara fått en stöt av en lampknapp?? På altanen efter en storm men det beror ju på att dom har inomhus uttag utomhus.... Jaja man får passa ungarna bara men annars e det lugnt.

2011-03-02 @ 02:48:05
URL: http://kaosklubben.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis till husköpet !

2011-03-02 @ 17:39:16
Postat av: Anna

Kaosklubben har glömt att uppdatera!

2011-03-02 @ 19:08:20
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Bror den äldre

Grattis till ert andra, nya hem!!!



Ser helt underbart ut, synd att det är lite långt bort bara ;-)



Hälsa barnen från Tuva o Albin

2011-03-02 @ 21:21:04
Postat av: Lena

Men grattis! Fy fan va härligt!

Ser lite lagom skönt ut..

Vore skoj att ses nåt när ni återvänder..?



Kram på dig och familjen!

2011-03-03 @ 16:03:54
URL: http://schugeluggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0